gameingvulpes.blo.gg

Spelmarknaden utvecklas i rasande fart men hinner man verkligen med allt som händer? Nja vissa gör det men de flesta inte. Jag är en kille med intresse för spel som inte riktigt kom fram i mängden. Tanken är att med denna blogg recensera gamla och nya titlar och visa upp några spel som inte riktigt fick komma fram till "bestseller" hyllan. Hoppas jag kan leverera det ni och jag själv vill, gameing kan jag lite om iaf men blogga är något nytt för mig. MvH VulpesZerda

Lets try this s**t

Kategori: Gameing

Som sagt dethär med blogga är nytt för mig så förvänta er inte förmycket.
Meningen med bloggen är att jag kommer testa diverse olika spel och helt
enkelt säga vad JAG tycker om dem, det rör sig alltså inte om pro nivå utan
bara för skojs skull.
Vem vet jag kanske visar ditt favorit spel, eller det som kommer bli det.
 
Eftersom jag är ny i blogg världen kommer jag ev. ha lite problem med detta i början
men förhoppningsvis hjälper min fästmö och min syster till med själva bloggen.
dom kan ju iaf göra om den till lite mer personlig.
 
May the force be with you!
VZ

Kommentarer

  • Ida Gustafsson säger:

    Heja :D

    Svar: Tack<3
    Vulpes

    2012-11-29 | 19:46:30
    Bloggadress: http://suxoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: