gameingvulpes.blo.gg

Spelmarknaden utvecklas i rasande fart men hinner man verkligen med allt som händer? Nja vissa gör det men de flesta inte. Jag är en kille med intresse för spel som inte riktigt kom fram i mängden. Tanken är att med denna blogg recensera gamla och nya titlar och visa upp några spel som inte riktigt fick komma fram till "bestseller" hyllan. Hoppas jag kan leverera det ni och jag själv vill, gameing kan jag lite om iaf men blogga är något nytt för mig. MvH VulpesZerda

Hej Hej

Kategori: allmänt mellan snack

sry att det blivit så lite blogg nu mendet har varit fullt upp det senaste med sambons födelsedag och en resa till storstaden för att faktiskt träffa marilyn manson.
Nu kommer min syster om bara nån timma och förhoppningsvis kommer vi beta av både ett och två spel under natten så nu borde de bli mer inlägg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: