gameingvulpes.blo.gg

Spelmarknaden utvecklas i rasande fart men hinner man verkligen med allt som händer? Nja vissa gör det men de flesta inte. Jag är en kille med intresse för spel som inte riktigt kom fram i mängden. Tanken är att med denna blogg recensera gamla och nya titlar och visa upp några spel som inte riktigt fick komma fram till "bestseller" hyllan. Hoppas jag kan leverera det ni och jag själv vill, gameing kan jag lite om iaf men blogga är något nytt för mig. MvH VulpesZerda

Ber om ursäkt

Kategori: allmänt mellan snack

Hej Hej
Jag ber ödmjukast om ursäkt att inget kommit upp på bloggen på länge nu, saken är den att jag spelar lite för många spel. Detta gör att jag just nu har massa spela att skriva om, dock har jag inte kött på benen för att ge dom en fair bedömning.
Hoppas att ni har förståelse över detta.
Mvh
VZ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: